ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 26 Mac 2009

Picasa Web Album - palapesutm06

Salam skot2 sekalian..baru tadi aku masukkan satu folder picture semasa Eco Challenge..ni kira satu percubaan untuk aku letak lagi picture2 kenangan kita semasa di PALAPES UTM dulu..

Cuba korang teka saper dari hujung sana ke hujung sini..
Selamat mencuba hik3....


Korang semua leh gak masukkan picture2 yg korang ader..untuk dapatkan ID n Password nyer..korang tanya la otai kita, akimsensei..aku harap korang semua lau ader masa free, sama2 la join ntuk meriahkan lagi hubungan kita, merapatkan silaturrahim kita melalui pentas maya yang semakin popular..

"Siapa suruh masuk tentera, kalau tak mahu cari penyakit"

Aku harap korang semua enjoy tengok gambar kenangan kita semua..

Awe - The Legend

Untuk tatapan korang semua..sila KLIK SINI....

1 ulasan:

nUyU3s berkata...

hahhahha..besh2..truskan usaha kawan2ku...hehhe...teringat zaman dlu..hehhee..