ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 12 Mac 2009

JOM SERBU KENDURI YAH DAN ZILA..

gambar yah ng zila sebelah menyebelah

KENDURI YAH

Alhamdulillah, kenduri Yah sebelah perempuan dah selesai. Ulasan ada kt post kat atas. Untuk skot yang dekat2 area Pahang, boleh terjah kenduri yang sebelah lelaki la kot.

KENDURI ZILA

Ha, dah dapat emel dari Zam, send invitation Zila untuk skot-skot kita. Klik gambar kat bawah ni untuk tengok full size. Kalau korang tak klik, alamatnya memang tak leh nak baca la..


Skot-skot yang dah konfem, macam kt bawah ni. Jom la pi weh, bleh amik dokumen kat 501 skali. Haha. Macam nk lapor tapi mental dah lemah.
1) dila
2) tamrin
3) asna
4) akim
5) ijan
6) noyu
7) bari
8) safuwan sarif
9) wansatria

nuyu: aku maybe xpat g kenduri umah yah, tp umah zila maybe aku g...hehehe...
ape2 pun...congrat's utk yah ngn zila for da wedding...smoga bahagia ke ank cucu...hehehe....=)

8 ulasan:

akimsensei berkata...

zila: yah, nanti kita kawin selang seminggu ok
yah: ok2, set. hahah..

akimsensei berkata...

ijan: hangpa ni loqlak la, tengok2 aku yg kawin dulu kot
tumi: aku pun.. hehe..
midah: hgpa ni, aku bagi skot jump kang, diam dah boleh
asna: ntah, aku kat hujung ni pun boleh dengar..

BuRuuj berkata...

owh...berdialog pulak dia yer...hehehe...

majlis zila, dila pegi tau. sape nk tumpang? pastue, dila ingat, nk ajak korang gi umah dila. jalan2...nk x? dekat je dgn umah zila tue..

akimsensei berkata...

haha.. lawan pantun la dila..
ha, sapa yang konpem nk pi kenduri rumah zila tu, alang2 singgah skali la rumah dila...

Tanpa Nama berkata...

yah sowi ar tak dapat nak dtg...
tp zila aku p ar..
siap dier anto kat ke umh aku lg...
amacm umh bujang???
lawakn zila...
haha...

p/s: tahniah kat zila and yah...
akim ko biler lak???
sibuk kat org jer...huhu..

akimsensei berkata...

amboi sapuan, mengata dulang paku serpih, hg bila pulak.. sapuan besar dh lepas, sapuan kecil bila pulak? hahah..

PemerhatiMuda berkata...

tahniah kepada syahirah diatas status anda yg dah bertukar kepada isteri orang hehe..

minta maaf xdpt hadir ke kenduri..

Tanpa Nama berkata...

TERIMA KASIH SEMUA..

salam skot2 semua...aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan2 yang hadir majlis aku di Kg Pt Wagiman...aku rasa terharu dan seronok sangat....aku minta maaf gak kalo x terlayan atau ader yang terkurang....
kepada yang masih bujang, cepat2lah kwen....all the best untuk kawan-kawan semua....!!!!!