ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Selasa, 10 Mac 2009

salam semua, blog ni wujud sebab group frenster dah tak leh pakai, asyik error je memanjang. so, siapa2 yang nak hantar posting, bleh jadi mod untuk blog ni. just left your email dlm shoutbox kat sebelah tu, nanti aku add okey.. pasal yang yahoogroup, still on lagi. so senang nanti nak share cerita/nak undang kawin n so on. if tak salah aku, yang bakal kenduri pas ni asrul dan jugak faizul kedah. sama-sama kita nantikan. ops, aku nak memanjangkan jemputan kawin dari yah dan juga zila. detailnya macam kat bawah ni. jom la sama-sama kita reunion kat sana. diorang jemput kita semua, pi kenduri kawin diorang..

YAH (syahirah) + Mohd Azril Ahamad@ahmad, SABTU 21 MAC 09, 12tghari - 4.30ptg, dewan serbaguna presint 8, putrajaya

ZILA (Norzila Tumin) + Zamrizam Samsuri, AHAD 29/3, 11pagi - 5ptg (bersanding 2ptg), no 5A, kg parit wagiman, benut, pontian, johor


yg dh tau location tu, xyah la nk susah2kan dorg hntr kad.. terus je terjah, dorang jemput semua.. tapi kalau perlu gak kad tu, bleh sms dorang lah..

yah: 017-7717643
zila: 012-7682075

hope that day bleh reunion lg..




10 ulasan:

BuRuuj berkata...

wah....dah ber blog pulak ek? bagus betul la skot kita nie...gunakan teknologi di depan mata agar skot-skot yg jauh di depan mata terasa seperti dekaat jer...huhu...tahniah lah akem sbb byk bersusah payah. patutnya, dulu lagi dh jd PRM gantikan tmpt dila. huhu...apepun, nnt dila akn menyumbangkan idea utk korang semua...hoho...by the way, just call me buruuj, ok? hahaha...

akimsensei berkata...

mana ada buruuj.. blog ni sama2 yg tadbir ok.. haha.. pergh, guna perkataan tadbir tuh, skema xingat.. sapa nak posting, posting je, xde halangan.. den ingat nk invite mahathir buat cerita kenangan dia kat sini la. okey x? haha..

nUyU3s berkata...

hahhahah....akim..mane pic aku..tak kua pom...ko tak taruk pic aku pom kan...hahahaha...

akimsensei berkata...

alah noyu, gambar hang, boh seniri la.. haha.. amboih, semua dok suruh aku boh gambaq, satgi aku boh semua, xlarat tengok korang kang..

suhaina7947 berkata...

hello there....

thank you to hakim for the blog..finally have something to read & know & more important is to keep in touch with others skot2...

sesiapa yg simpan gambar2 lama..sy punya mcm dah hilang la...
rindu la pulak bila tengok video tu..

take care everybody..

akimsensei berkata...

nanti den akan usahakan tuk compile gambar2 dalam satu dvd.. kene mintak tolg rusydi ng wansatria nih.. apa2pun, nanti den akan laporkan kat sini okai..

Tanpa Nama berkata...

wey akim...
aku dah tak tering lg ar...
dah berisi...
ko pulak yg kering...
haha

Tanpa Nama berkata...

aku nak update info jer...
kpd skot2 ku, jng la luper mengaktifkan diri k..
kalau tak rugi la 3thn kt bersama2...
pahit manis, masam masin, busyuk wangi....
ROD kt tamat 16 Jun 2011...
perlukan kurang2 9bln proses nak sambung...
dan yg paling terkejut sekali, mesti aktif 60jam setahun...
kalau tak masalah nak sambong...
harap, skot2 dapat la mempertimbangkan...
marilah kt sama2 berjuang tuk agama,bangsa dan negara....
-INSYAALAH-

akimsensei berkata...

wah safuwan, hg dah BERISI? macam lain je aku dengar ni.. haha.. jom2 lapor, aku pun tengah dalam proses nak laporpo ni.. lapar la plak..

akimsensei berkata...

berisik.. sambil tepuk belakang partner..

2seconds later..

KEDEBABOM.. ;)