ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Rabu, 18 Mac 2009

Bakal Anak Buah Part 1

salam skot2 sume...aku ade brite happy nk share ngn korg..hehehe...maybe n InsyaAllh...bln 4 nie kite bakal dapat ank buah sorg lagi..hehehe....InsyaAllah mas akn bersalin bln 4 nie...so skrg die ngh tunggu time..so.same2 lah kite doakan moga die dan ank die slamat ek....

n bakal menyusul tak lame lepas tue...tunggu...sape yg kena...hehhee...yg lain aku tak tahu dah berisi blum isteri msg2 sbb senyap je...so tunggu jelah news dari diorg..

n congrat's to Tajri bcoz dah nk jd bapak dah...hahhaa..yg penting...perut tu kena jaga k...wakakkaka...ok....bye....
_________________________________________________
p/s: wish congrats to paktam gak, dgr khabarnya, bakal menjadi bapak gak.. ;)

5 ulasan:

BuRuuj berkata...

wah...sonoknyer dapat anak buah!!!hehe...

akimsensei berkata...

to tajri.. perut jgn smpi boyot okey.. ngeee..

PemerhatiMuda berkata...

haha..akim ngatra org lebey..
cermin perut hang gak akim hik3..

aidil xtanya ker, isteri dia dah berisi lum?=)

akimsensei berkata...

aku segan lak nk tya lg, tgu dorang seniri la announcekan.. haha.. aku tgh cermin perut seniri nih..

akimsensei berkata...

congrats gak tuk noyu n mann, take care okai.. nampaknya dah berbaris2 bakal anak buah kita ni, bleh buat satu seksyen pasni ni.. haha..