ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Ahad, 29 Mac 2009

Kenduri Zila - 22 Skot Terjah Parit Wagiman




Selesai sudah majlis kenduri Zila dan Zam, selamat sudah menjadi pasangan suami isteri hari ini, 29 Mac 2009. Selamat pengantin baru buat kalian, semoga kekal bahagia sepanjang hayat, dunia dan akhirat. Seramai 22 orang skot telah hadir menghavockan kenduri Zila ni, iaitu Kerk, Fadilah, Ustat, Paktam+isteri(Yati), Lokheng+pasangan, Besau, Bari, Ijan+suami(Wadi), Noyu+suami(Mann), Tumirah+suami, Aisyah airborn+pasangan, Tamrin, Asna, Akim, Safuwan Sarif, Mujib, Awe, Abe, Azmi, Raja, Aripsiap+isteri(Aqilah) dan juga Cikmam+isteri. Pergh, best dapat bertukar-tukar cerita, walaupun aku just sempat singgah sejam je (rasa xpuas nak sembang dengan korang semua), tapi ok la, at least dapat menerjah dan menyerap berkat orang kahwin, haha. Dan Aripsiap mengambil turut mengambil kesempatan kenduri ni untuk mengedarkan kad Undangan Majlis Kesyukuran beliau yang bakal berlangsung di Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan pada 10 Jun 2009 nanti.

Sesiapa yang ada amik gambar tu (Paktam, hang jangan dok buat lece na, Fadilah pun sama), upload kat sini dah bleh gambar-gambar tu. Haha, nanti la aku sambung ulas kat sini. Siapa-siapa skot yang nak sambung ulas, dipersilakan.

p/s: ada nama yg aku termiss ke? kalau ada tolong tambah okai.. Kredit to Paktam sebab tolong upload gambar-gambar kat atas ni. Cayalah Paktam. Roger. Eh jap, Bari ada bisik2 kat aku, majlisnya mungkin dalam bulan 7 nanti, location Bangi. Skot2 KL, bersedia ye untuk terjah lagi. Haha.

nuyu: hahaha...selamat dah yer majlis nie...mmg besh gak ar smlm..sbb leh jmpe ngn ramai dak2 skot..hahhaha..tak sangka yer...mjls cam nielah leh jmpe ramai2..lau camtu...aku nk kawen lg skali r...leh sembang lame2 lagi..wakakkaa....

buruuj: woit! ewi dn cek pah pun ada mai laa...(raja bgtau kami)

17 ulasan:

PemerhatiMuda berkata...

hoho!!tul akim..paktam n dila jgn buat lece no..cepat2 la upload..xsabar nak tngk ni hak3..

akimsensei berkata...

tu la arip.. kenduri asrul kt bkt jelutong nti, aku kene jadi kameraman xbertauliah la, buat havoc sket tgkp gmbr byk2..

PemerhatiMuda berkata...

haha..aii,xlm ader la org tu pakai camera SLR hik3..br la org pngil bloggers wakaka....

akimsensei berkata...

xpyh la nk SLR2 arip, digicam biasa sudah. SLR2 mau makan ribu2, abis la duit kawin aku. hakhak.

akimsensei berkata...

kredit to tamrin n asna kerana fetch aku kat bahau aritu. n kredit gak to safuwan kering sebab menumpgkn aku blk ke seri kembangan. hoho.

Tanpa Nama berkata...

diantara semua dalam gmbr tue aku paling kurus.....dari-7891

akimsensei berkata...

Ok Kerk, aku setuju.

nUyU3s berkata...

hhahahhaha...poyo je lebih..hahaaha...

akimsensei berkata...

sapa yg terlebih poyo tu noyu? aku tau, hang seniri dah tau jawapan kan.. haha..

akimsensei berkata...

sapa yg terlebih poyo tu noyu? aku tau, hang seniri dah tau jawapan kan.. haha..

nUyU3s berkata...

hahhaha..lu pipkirlah sendiri...
wei...aku lpe satu benda lah...aku takde pun amik pic ngn korg kan?
almk...sedihnye.....huhuhu...terlalu xcited nk balik...lpe plak nk amik pic ngn korg sume...huhuh...

akimsensei berkata...

ala, noyu.. taula, dh sombong skang ek..

akimsensei berkata...

okai, kamera dh ada.. ;)

nUyU3s berkata...

lor...aku mane sombong..cme tak sempat jer...n aritu mmg aku tak de kamera..tu yg tak de feel nk bergambar...huhuhuh...sori skot2 ku syg...wakakkaa...=)

akimsensei berkata...

miahaha.. okai2, alasan diterima.. pasni, kita terjah kenduri asrul plak.. kalau rasa mcm nk pi melancong, kita terjah kenduri arip ng faizul kedah ramai2..

BuRuuj berkata...

hehe...insyaallah...

nUyU3s berkata...

hahha..okis2...insyaALLAH smpai kenduri faizol tahun nie..hehhehe...xpe, lau de kesempatan aku akn memeriahkan majlis nye spt majlis aku...hehhe..leh jln2 belah utara sane kan?
hehhehe