ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Sabtu, 21 Mac 2009

kenduri syahirah - 15 skot terjah putrajaya..

8 skot skot sedia

Selamat pengantin baru buat Yah dan juga Azril, semoga ikatan yang terbina bahagia dan sentosa sehingga ke akhir hayat, dunia dan akhirat. Memandangkan aku antara skot yang still bujang, tak boleh la nak melebih-lebih. Skot-skot yang dah kahwin tu, boleh la ko turunkan ilmu lebih kurang. Haha. (baru terfikir nak letak lagu pengantin baru kat blog, jap2 nak gi cari).

Alhamdulillah, ramai juga yang turun kenduri Yah tadi. Seperti yang dirancang, semua tiba lebih kurang jam 2 petang. Total, 15orang skot yg datang terjah. Skot-skot bujang yang hadir ialah Akim, Kancil, Malik, Razali, Bot, Shah, Rufaie, Asrul, Zanur, Shidah, Ruzana, Wahida dan juga Ewi. Asrul datang bersama 2 adiknya dan juga tunangnya. Skot-skot lain (yang dah kawin laa) datang dengan isteri masing-masing iaitu Cikmam dan juga Aidil.

Gambar-gambar lain, harap Zanur, Asrul, Bot dan skot2 lain (mungkin Yah seniri) dapat update dalam blog ni. Aku ada gambar kat atas ni je, tu pun pau dari Shah. Nampak gayanya aku kena ada digital camera sendiri untuk menjadi blogger yang berjaya. Haha. Ramai juga yang tak dapat hadir last minit atas sebab-sebab tertentu seperti Fairuz, Due, Mahathir, Naim dan juga Midah. Takpa, nanti korang terjah kenduri yang dekat Pahang pulak next week.

Latest news yang aku dapat pasal skot-skot bujang kat atas tadi, Bot selepas ni akan outstation ke Korea (maybe 2years, nak tau lanjut, tanya Bot senirilah), Razali pula insyaAllah akan tauliah inspektor polis Julai ni. Asrul pulak, dah bertunang, so majlis kahwinnya Jun nanti di Bukit Jelutong, Shah Alam (if aku tak salah la). Malik pulak, tengah busy dengan projek RazakSatnya. Kancil, dah jadi engineer Astro sekarang ni if tak salah aku, bahagian research. Shah pulak still dengan VISI, stay kt Bukit Jelutong, salah sorang skot yang akan jadi bentara kenduri Asrul nanti, haha. Rufaie pulak, engineer company ape tah, dah tak ingat. Rajin merantau satu Malaysia gak ni. Haha, the last one, aku la, biasa-biasa je, aku bukan siapa-siapa. Next week nak terjah Johor, kenduri Zila kat Pontian, Johor menumpang Tamrin dan juga Sabah.

Sekian laporan, mental mesti kuat. Roger.

p/s: ada yg aku lupa sebut x?

11 ulasan:

akimsensei berkata...

aku rasa, antara aku, malik ng rufaie, aku yg plg kurus.. hehe..

PemerhatiMuda berkata...

hehe..btl tu akim..lau xder camera xleh pangil blogger lg kot wakakaka..

insyaAllah lau xder aral melintang, aku g kot..tp xleh jamin lg hehe..

hurm..tu br 8 org, mcm xmuat gambar jer..lau smua skot ader, kena pakai 2 3 biji kamera gabungkan wakaka..dpt bygkan x??hik3

akimsensei berkata...

haha.. setuju weh, aku mesti ada camera seniri, nti la aku dptkan.. hehe.. arip, aku bleh bayangkan, sbb aku tau ramai yg dh berubah saiz.. hehe..

kapten berkata...

weh ali ka tue? ingtkan kasanova mana la td......

akimsensei berkata...

ye la kerk.. sapa lg.. weh, ali tgh mencari2 calon skang ni, kalau bleh nak cikgu.. hg kalau ada, pas sorang kt dia ok.. hehe..

PemerhatiMuda berkata...

haha..ali kan nak jd inspektor sahab..
kena la belajar berkasanova haha..
dia kena ader bnyk stail hik3..
xtahan nak gelak..wakakaka

akimsensei berkata...

tabik spring, ali...

BuRuuj berkata...

betul3x..ingatkn sape td. ali ghupenyer...wah, seronoknyer korang dpt jmpe reramai kn? tahniah utk semua yg dpt keje best2. semoga kalian lebih bersemangat dan berdisiplin spt dulu2 atau lbh baik lg...

akimsensei berkata...

mana gambar pengantinnya nih? hangin aku, aku nk beli kamera seniri lah.. haha.. ;)

akimsensei berkata...

hangin.. dpt?

nUyU3s berkata...

hahhaha...aku pun naik hangin gak kim..mane lah plak pic pengantin nie...xsmpai2..hehhehe...
a'ah..aku tgk mcm dah tak kenal...ali rupenye..bile plak die msk polis nie?ish..pelik aku...anyway...congrat's to ali sbb dah nk jd inspektor..hahha