ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Isnin, 23 Mac 2009

Bakal Anak Buah Part 2


aku nak tiru sikit cerita nuyu pasal bakal anak buah ni.. tadi aku keluar makan kueh tiew sup n air kelapa (air nyo) dengan aidil dan isteri dia.. sebab akim malu-malu kucing hendak tanya aidil semasa kenduri yah hari tu.. jadi aku dengan buat muka tak malu tanya la dekat aidil..

so, dia ckp wife dia (Lya) dah mengandung.. tahniah aku ucapkan kat aidil n isteri.. semoga selamat la hendak nyer.. aidil ckp lagi maybe bulan lapan (8) isteri dia due.. so kita ramai-ramai nanti buat la simpanan awal-awal.. prepare buat beli hadiah.. ramai ler anak buah kita nanti.. kan kan?? hik3

16 ulasan:

akimsensei berkata...

arip, kami menunggu hang pulak.. haha.. korg dh nikah kan.. ngeee.. bertambah-tambah la lagi.. haha..

akimsensei berkata...

to aidil+lia, tahniah3x.. biar aku buat rumusan setakat yg aku tau hari ni..

yg dh jadi mak/bapak
1) meor
2) azura kedah

yg bakal bergelar mak/bapak
1) tajri&mazlina
2) noyu/mann
3) paktam/yati
4) aidil/lia

ada lg ka? hehe..

PemerhatiMuda berkata...

ngeh3..anyway time kasih akim..
aku relek2 dlu..bnyk benda lg xsetel..
tapi lau dah Allah Taala nak bg rezeki kan, aku kira syukur Alhamdulillah hehe..

nak bg rahsia skit..aidil siap muntah kena alahan sbb isteri dia mengandung hehe..jgn marah aidil=p

akimsensei berkata...

tu la org kata sehati sejiwa, haha, tolg muntah utk isteri terchenta.. btw, to korg yg xkawin2 lg tu (ntah bila tah, haha), kalau nk muntah, buat pokrol byk2, ok. bak kata shah, hg amik la pokrol sepuluh kt blkg longkang.

nUyU3s berkata...

oit akim...ko tertinggal...
yg bakal lagi ijan ngn cik tum...hehehhe...ijan due bln 8 gak...hehehehe....

akimsensei berkata...

the latest update

yg dh jadi mak/bapak
1) meor
2) azura kedah

yg bakal bergelar mak/bapak
1) tajri&mazlina
2) noyu/mann
3) paktam/yati
4) aidil/lia
5) ijan/wadi
6) ciktum

ada lg ka? hehe..

p/s:ada ka patut aku yg xkawin lg ni yg kene buat rumusan.. haha..

PemerhatiMuda berkata...

haha..xper la akim..tu kira mcm mengambil seru tu..
nanti2 sampai ler seru hang tu haha..

p/s: kahwin la cepat2 akim..seronok kahwin ni hehe..

akimsensei berkata...

haha, ambik berkat, org kata.. doa2la aku dpt duit terpijak, bleh cpt kawin sket.. hopefully at the end of next year..

PemerhatiMuda berkata...

haha..duit terpijak susah nampak..duit jatuh bercucuran baru leh sambut wakaka..meh la kita pakat2 doa kat skot2 supaya cepat kahwin smua yer..Aminnnn!!

akimsensei berkata...

kan dh dpt duit terpijak.. alhamdulillah.. ;)

PemerhatiMuda berkata...

so..bila nyer nak khwin??kan dah dpt duit tu haha....

akimsensei berkata...

hujg tahun next year.. terjawabkah soalan itu? haha..

PemerhatiMuda berkata...

wakakakaka..lum terjawab lg hek3

akimsensei berkata...

nmpknya duit terpijak tu xcukup, just rm200 je.. haha.. so, kene cari sumber2 lain lg la kalo nk kawin cepat..

nUyU3s berkata...

huhuhuhu..isyaALLAH...haha...mudah2an yer skot...

nUyU3s berkata...

huhuhuhu..isyaALLAH...haha...mudah2an yer skot...