ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Ahad, 22 Mac 2009

Cebisan Kenangan Ketika Junior

Sori gambar skot pompuan aku takda dalam simpanan masa Junior.hehe


YO, Tuan Dino - skang keje kat Jabatan Meteorologi Malaysia..Jadi Meteorologist. Aku ada satu projek Pembinaan Ground Station dibawah kelolaan Tuan Dino ni..Aku kontraktor dia la senang cakap..hehe
Perbarisan Beri Pangkat? betul ke Akim? Lupa lak napa perbarisan ni..

Gambar Kenangan selepas Penyampaian Rank Order masa Junior 2003

14 ulasan:

akimsensei berkata...

cantik la malik, hg memang hensem.. posting yg membangkitkan kenangan.. yg dlm gambar last skali tu, zila, noyu ng ijan, yg gmbr tepi tu, rozana la, mcm lagu search tu.. haha..

akimsensei berkata...

sat2, gambar yg 1st tu time kita junior ka, bukan time ni kita dh senior ke, thats why nampak hensem sket.. ops, aar, betul la, ni time junior, tu gambar shidah kt blkg tu, baju pun nmpk lusuh gilos.. o, means, dari junior lg kita semua skot laki memg ditakdirkan hensem la.. wakaka..

akimsensei berkata...

yg gambar time perbarisan pemakaian pangkat tu, gambar laki xdak ka malik, pergh, ramai gak pompuan skot kita ni time awai2 dulu noh, aku pn xperasan. cayalah, pixel besar, best bangat.. kalau ada gambar perbarisan skot lai, jgn lupa taruk skali bah..

akimsensei berkata...

pergh gambar yg ke4 tu, hgpa try klik.. smpi bleh nmpk muka skot la, pixel besar gila babas.. smpi bleh nampak lubang hidung.. haha..

PemerhatiMuda berkata...

amboi2 akim..sedap jer mengata lubang idung org lain hehe..

aku ader gak picture2 lm kita..nnt ade ms aku hntr posting hehe..
ms ader tapi jari ni lak crame nak menaip hehe..

akimsensei berkata...

tu yg aku nk dgr sgt tu arip, byk2 la upload gambar kat sini, biaq semua pecah gelak tgk gambar lama2.. lgpn, sementara hg still cuti lg ni kan, ok la tu, jadi penunggu pondok skot nih.. haha.. bestnya cuti bergaji.. :)

nUyU3s berkata...

hahhahaha....teringat zaman dlu...wakakaa...gmbr aku tue...comey gak upenye...kire kurus gak lah aku time tue...wakakkaka...tp 2 tue bakal mak...so..yg sorg ag tue..bakal kawen...so..hrp2 bakal mak gak...wakkakak...same tahun tue..hehhe...InsyaAllah..

PemerhatiMuda berkata...

huhu..mn ader best la akim..boring gler dah ni..
lgpun xbgus ler xkerja..xder income kan huhu..

hehe..ader gak org masuk bakul angkat sendiri yer..skit2 puji dah ler nuyues..jgn lebey2 hehe..

akimsensei berkata...

haha, biar la noyu nk puji diri seniri, mengenang zaman2 kurus.. time ni mesti slalu buat skot jump, pokrol, komando rest and all that.. ;) mantap seh..

7845 berkata...

skot..bkn senang nk pakai 1 jalur nie....6 round aku kene lari keliling skot...kapt nezam kate aku cukur janggut gune mesin rumput..apo la...

akimsensei berkata...

haha.. tul tu ghana, siap ada yg kene bakar dagu lg tuh.. haha, bleh buat kilang minyak dagu kalau kumpul sorg sket..

Rashidah berkata...

Tu bkn Ruzana ke?

akimsensei berkata...

ye lah tu kenyit. hg ajak dia masuk sini skali dh bley. huhu..

nUyU3s berkata...

hahhaa..ileks ar pemerhatimuda...aku nk puji ckit je..hahhaha...tp kenangan time junior mmg best...laks tu time msk medan...waduh,..best gle...ingt balik cam klakar plak aku ngn zura cikgu,..ahaks..mmg lawak gle...