ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 18 Jun 2009

sapa nak terjah tauliah sabtu ni weh?

dear all skot..

after few discussions pakai sms, aku, dila n kerk bercadang utk buat reunion kecik time tauliah sabtu ni since dila inform, staf rosmi bersara july ni. so, hopefully sorg dpt sumbgkan rm10 b4 7pm esok (jumaat 19jun09).aku dh sms sapa yg ada dlm phone book list aku mcm kt bwh ni.yg xdpt sms,pls bg jwpn kt phone aku, 0137143539.

salam skot.jmptn ke istiadt tauliah palapes kt utm 20jun 7pg.sapa yg konfem pi,tolg sms aku update blog.igt nk buat jamuan + hadiah sket ng jurulatih sbb staf rosmi pencen july ni.skot2 yg nk menyumbg, bley bank in ke maybank kerk,151306682084,mohd rozaini abd rahim.hopefully sorg rm10 la.yg dh bank in,bley sms kerk 0194319259 inform.last date bank in,jumaat 19jun 7pm.apa2 update,tgk blog,www.palapesutm06.blogspot.com.roger.tq.akim

stkt ni,yg dh konfem pi - abe,rusaimi,kerk,dila,tamrin,bari
yg lain,kalau ada yg pi,please sms aku utk update dlm blog ni.

trimas all.

5 ulasan:

kapten berkata...

aku dah beli dah hadiah. aku beli 3, staf amir,rosmi and awang...

akimsensei berkata...

okeh mantap.. kerk.. jangan lupa amik gambaq esok update kat sini.. aku sms kt abe,rusaimi n tamrin kata hg sentiasa ada kt tmpt tauliah,so, kalau nk gath,just call hg.. ganbatte..

kapten berkata...

kim nak letak ucapan apa?

akimsensei berkata...

dear staf rosmi,

selamat bersara dari kami semua skot staf batch 14 palapes utm tauliah um 2006.

www.palapesutm06.blogspot.com

akimsensei berkata...

kerk & bari,

mana gambaq?

haha..