ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Selasa, 9 Jun 2009

Ipoh Mali~

Qaisara yang ligat!

The crowd of people.

enterprem jap dengan kak ida (kakak amrey)

Amrey selepas akad nikah kali pertama. Kene buat sekali lagi. nape ntah?

Barisan isteri ;)

Inilah orangnya~

Aku sempat lagi menggubah hantaran untuk amrey. haha...

Keluarga angkat amrey. (nape kabur? ish...tuannyer je yg pandai ambik gmbar. huhu)

Cian pengantin. Lapo....

hehe...aku jadi mak su kat sane.. rindu kat Qaisara..huhu ;(

3 ulasan:

safuwan7934 berkata...

Barisan isteri???
Kalau pemahaman org kpg aku, bermakna 3 kan....
So baru satu, ader chan la lg dua..
Tak gitu??? Hehe.....
Amboi suker kau...
Jng nak mengatai amrey!!!!!!!
Sory ar bro aku tak dapat datg...
Paper pun selamat pengantin baru, semoga kekal ke akhir hayat dgn bala tentera yg ramai... :)

safuwan7934 berkata...

Barisan isteri???
Kalau pemahaman org kpg aku, bermakna 3 kan....
So baru satu, ader chan la lg dua..
Tak gitu??? Hehe.....
Amboi suker kau...
Jng nak mengatai amrey!!!!!!!
Sory ar bro aku tak dapat datg...
Paper pun selamat pengantin baru, semoga kekal ke akhir hayat dgn bala tentera yg ramai... :)

akimsensei berkata...

amboi hg wan, smpi 2 comment hg nk conquer.. amik la 20x skot jump.. haha, hg ni, barisan isteri tu, means ada ramai pasangan kt situ la, bukan amrey sorang.. jgn sampai aku suh hg pokrol, dpt? hahaha.. kejam gilos ayat aku ni.. hehe..