ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 11 Jun 2009

5 Skot Terjah Kenduri Aripsiap, 10/6/09, Pengkalan Chepa, Kelantan

8/6/09, lebih kurang jam 8.30mlm, train bergerak ke pasir mas dari kl sentral. ho, 12 jam beb dalam train tu, nasib baik la ada novel menemani aku sepanjang perjalanan. sempat gak la aku habiskan setengah novel on the way gi sana. sampai kat sana dalam jam 10pg, difetch oleh pak keron. mantap la pak keron, bawak aku gi pusing2 dulu sekitar kota bharu, then dalam jam 4ptg, baru bergerak balik rumah dia kat bachok. lepas rilek2 jap, dalam jam 5ptg, kami bergerak gi pantai irama, mandi2 sket sambil menikmati keindahan alam. dalam jam 7ptg, kami angkat kaki, balik rumah, mandi, sembang2 sket, dan terus tido.

10/6/09, dalam jam 6.30pg, bangun tido, mandi, solat subuh, lepak2 jap. dalam jam 10pg, gerak gi kota bharu, pusing2 lagi, then singgah solat zuhur kat masjid muhammadi. lepas solat, terus merempit ke rumah kenduri arip kt perumahan jpn, pengkalan chepa. adus, kitorang lambat sket je, sampai2, pengantin dah masuk dalam rumah. rugi2. tiba2, mike (maliki) kelui dari dalam ajak masuk, posing tangkap gambar dulu. haha. so, apa lagi, terus masuk dalam bilik tu, haha, dalam xdijangka, all kitorang 5orang berbaju merah. pak keron mula la dok bising, "kan aku dah kata tadi, hehe." then, kitorang gi makan dan melantak, gile nye kenyang. fuh, sembang2 jap sementara nak tunggu pit ng ewi sampai. dalam jam 3ptg, depa pn sampai. snap gambar sket lagi, then terus cau sebab pak keron cakap nak singgah kb mall lagi sebab nak jumpa kawan secikgu dengan dia. then, naik train dalam jam 7mlm, smpi kl dlm jam 9pg esoknya.

dah lah, roger. nanti bila2 free den sambung lagi.

2 ulasan:

PemerhatiMuda berkata...

salam..aku nak ucap trime kasih kepada hakim,pek keron,mike,pitt n ewirda sbb dtg ke majlis perkahwinan aku..aku gak nak mohon maaf bnyk2 la lau xsempat sngt melayan korang semua dengn baik..anyway thanks a lot..

thanks gak kat smua kwn2 yg lain, maaf sngt2 lau tarikh aku buat tu xsesuai sbb time korang kerja n busy..

akimsensei berkata...

alah arip, asal jadi je.. memg susah nk puaskan hati semua orang kan.. unless dh inform all skot, tu pn dh kira okay.. dgr kata masliza dh kawin, apsal aku xtau.. huhu..