ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Isnin, 22 Jun 2009

Jemputan Kenduri Bari


Salam Skot-Skot Sedia..

Di bawah ni dimajukan kad jemputan kenduri kahwin daripada bari. Beliau menjemput semua skot sepasukan untuk hadir ke majlis bahagia beliau.

Jom ramai2 kita serbu.. Muahaha.. Please find attached of the map and invitation card for your detail..

alamat kenduri:
no.2 jalan 2/10, taman kajang impian, 43650 kajang, selangor



11 ulasan:

akimsensei berkata...

kerk, hg ni betui ke dak ni? awat kad kawin tu kecik konet sgt..

faaizah berkata...

a'ah..dop nmpk lgsg...

kerk berkata...

sila lihat dengan mata hati....

nUyU3s berkata...

wadush....touching siot...aku tgk ngn mata hati lah nie...still x nmpk..camane tue?

akimsensei berkata...

la.. aku dh alter pun hg xnmpk lg ka noyu? memang nk kene.. hg kene klik dulu kt gambar tu, mcm xbiasa pulak.. muahaha..

faaizah berkata...

mata hati aku pn kata xnmpk..di klik2 pn xbesau2 jgk...mcm mn 2?? ;p

kapten berkata...

wa..kalau xnampak jugak..susah la mcm tue.....ko org request sendiri kat bari.. heheh :-)

akimsensei berkata...

marah ke kerk? mcm marah je.. hehe.. jual kang..

PemerhatiMuda berkata...

xper2 jual jer kerk tu..kira kilo bnyk untung tu hak3....

akimsensei berkata...

sekilo berapa ringgit kerk? haha..

kerkhensem berkata...

weh sapa nak p kenduri bari angkat kaki...aku nak ambik nama nie...