ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Rabu, 8 April 2009

SAS ECO CHALLENGE






Salam skot sume...aku ade 1 utusan nk war2 kan kat korg..aku rase mmg korg ske nye...hahhaha.....nie ade game eco challenge.so...sape2 yg still berminat n berupaya bole lah join ek...detail korg leh tgk kat flyers k...or korg g sendiri msk web tu k..mane tahu ade rezki korg menang..hehhee....jom rmai2 join....hehhehe
chaiyokk...aku nk join...but keadaan tak izinkan so..aku suhlah korg join..hehhehe...bkn senang tue..hehehe..


Salam Sejahtera!

1. Sultan Ahmad Shah International Eco - Challenge Bera - Tioman
akan diadakan pada 2 dan 9 Mei 09 di Bera (24 km) pada 2 Mei dan
Tioman (21km) pada 9 Mei 09. KDYMM Sultan Pahang adalah penaung kepada
kejohanan ini dan YM Lt Kol Tengku Dato Sri Kamarulzaman Alhaj Ibni
Sultan Sir Abu Bakar adalah Pengerusi Kejohanan.

2. Terdapat 2 kategori penyertaan iaitu International dan Local.
Kategori Hadiah Iron Lady Bera, Iron Lady Tioman dan International
turut disediakan. Hadiah lumayan disediakan. Setiap peserta akan
dikalongkan Medal Penyertaan apabila tiba digaris penamat setiap leg.
Mohon hebahkan kepada rakan-rakan yang berminat. Tarikh tutup
penyertaan adalah pada 31 Apr 09. Untuk keterangan lebih lanjut sila
layari www.eco-challenge.com.my. Pendaftaran secara online boleh
dibuat melalui laman web tersebut atau Tuan/Puan boleh dapatkan borang
penyertaan daripada saya.
Terima Kasih

2 ulasan:

nUyU3s berkata...

ala...mcm tak de sape yg berminat jerk...xpelah..if korg tak nk join...it's ok..hehhehe

nUyU3s berkata...

ala...mcm tak de sape yg berminat jerk...xpelah..if korg tak nk join...it's ok..hehhehe