ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Selasa, 7 April 2009

booorink

salam skot...aku saje je nie...nk berkongsi cerita sbb aku ngah bosan tahap gaban nie...hehhee....td time tengah hari...aku ade kol staff rosmi psl nk tnye kepastian news yg aku dgr tu..tp...staff tak angkat...so...aku kol lah staff amir...ingt kan die tak perasan suara aku yg lunak nie...tp rupe2nye perasan lah jugak....hehhee...aku kan.... n than kami berborak lah lame...staff ckp lah yg kat markas skrg dah tak de org..sume dah nk pencen ngn tkr kat unit lain....

staff ckplah kat aku rupenye die pun nk pencen gak...tahun depan lps tauliah...tp staff rosmi laks bulan 9 nie..mau nye aku tak terkejut sbb staff sume dah nk pencen...cume staff awg jelah yg masih stay.bak kate staff amir, staf awg maybe smbg lagi...tp aku tak sure....n than aku ckp lah yg kite lau de rezki bln 6 nie nk g utm sbb tahun nie kan kite jd tuan rumah...so staff kate eloklah..bole lah jumpe n berkumpul ramai2...hehehe...dr suara staff tue mmg dpt rasekan yg diaorg rindukan kita semua...hehhehehe...ape lagi...tak sabarlah pulak aku tgu ms n ketikanye...hahaa...

itujelah story yg aku leh kongsikan ngn korg...lau ade tak puas hati psl post yg aku bg nie..bole ignore jelah yer...aku saje je...bak kate akim...post je ape yg bole post...wakakkaka..jgn mara yerk akim...hahhaha.....

3 ulasan:

akimsensei berkata...

cayalah noyu.. wah, semua dh pencen, means gathering langkawi nti insyaAllah semua jurulatih xde aral kot nk join kita. oit, tarikh tauliah bulan 6 ni dh konfem ke bila? kalau dah tau, bleh war2kan siap2.. aku takut kene time aku koje je ;)

nUyU3s berkata...

hahhhaha...a'ah...yg de cme staf awg jelah.ala...yg psl ghatering tu staf dah tau ke rancangan nie?better g tau awl2 bole la staf plan..hahhaa...
aku xsure ar tarikh tue...ko try tny dila..konpem die tahu nyer...

akimsensei berkata...

poches, boring2 ni, buat skot jump pun SODAP.. miahaha..