ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Isnin, 13 April 2009

Congrat's to tajri ngn mas




Dring...dring...dgn tiba2, hset ku berbunyi..bila ku lihat rupa2 nye ade msg msk...dan kelihatan mas msg aku memberi perkhabaran yg gembira menyatakan die dah selamat bersalin...Alhamdulillah...syukur..baru hari ini aku teringat nk msg mas tnye mcmane..tp mas dah msg aku dulu...alangkah bahagia nye aku sbb kwn seperjuangan kita telah selamat melahirkan zuriat lelaki....tahniah utk tajri ngn mas...

Lps pada tue..aku trus msk blog..baru je plan nk post kat blog perkhabaran nie tp hampeh...de org lain lebih dlu dpt brite nie...so hakim dah post kan perkhabaran nie...anyway thanks to akim yerk..hehehhehe....

by the way...aku nk kongsi ngn korg wajah ank die plak...hehee...ank die sebijik mke tajri and ade iras2 mas gak lah...alah...campuran mak ngn bapak..hehehee...n nama ank die SALEHUDDIN BIN MUHAMAD TAJRI..dgrnye..nama nie tajri yg kasi..hehehe....

so...skrg nie..mas berpantang di rumah nye di alor setar..n kepada kwn2 yg berkesempatan n dekat..pergilah melawat die..hehehe...itu jelah story aku arini...
nway tahniah x lpe juga pada bakal menimang ank tak lama lagi..hehhehee...

last but not least, arini aku baru je dapat ank sedara kedua after yg 1...hehehe..ni ank kakak aku....saje je nk share...hehehhehe...jgn mare yer..



nie ank abg aku...lahir 29/12/2008


ni plak ank kakak aku yg baru lahir pg td...lahir 13/4/2009

5 ulasan:

akimsensei berkata...

amboi, penuh ng baby blog ni.. cayalah..

BuRuuj berkata...

tahniah utk tajri dn mazlina;)
tahniah jgk utk nuyu;) yg tue kakak dgn abang yg kawen skali dgn nuyu ek? apepun, walaupun lambat, nuyu tetap akan dpt baby sndiri kn? tahniahlah...

didik dn asuhlah anak2 dgn sebaik2 asuhan;)

PemerhatiMuda berkata...

Tahiah untk tajri n maz..
sekarang dah UP status korang dah hehe..

nUyU3s berkata...

thanks buuruj...a'ah...alhamdulillah...insyaAllah...ade lh rezki tu x lame lagi..hehhee

Al-Khalifah berkata...

Bit...Alhamdulilah syukur....taniah