ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 30 April 2009

Jemputan Perkahwinan Khairull Amrey, 31 May, Ipoh, Perak




Guess...guess...hahaha...bukan saya laa...untuk kawan saya yang ini.
Khairull Amrey bin Abu Seman dan pasangannya Kholijah.
Semoga dapat menghadirkan diri ;)

14 ulasan:

akimsensei berkata...

amrey, aku terjah kenduri hg ng hairil nanti.. tp ptg sket la, since aku abis keje pg tu.. roger.

BuRuuj berkata...

sapa nk tumpang sy? sy nak mai 28 mei- 30 mei. meh laa...dgn syarat leh drive. huhu....please~

akimsensei berkata...

dila, hang ajak kerk, ust fami, ewi ng mujib skali dh bleh.. jgn risau, pasai hg, kerk sentiasa rela jadik driver. hihi.

BuRuuj berkata...

oppsss.....lupe lak, my lovely mom ikut sekali. so tak leh reramai laa..

hurrmmmm....kerk leh drive ke? setau kami, moto je die leh. hehe...

Unknown berkata...

wei..aku nak gi jugak..akim..jgn lupa aku la..aku nak gi kenduri amrey.yea!!!

akimsensei berkata...

kerk bleh bawa keter la dila.. haha.. toolpusher tu sape ek? memg nk kene blasah sbb xtinggal jejak..

akimsensei berkata...

insyaAllah, aku n langgak akan terjah kenduri kawin Amrey. kami pi sana by shuttle train, then maybe minta tolg Dayat fetch kami kat sana. kalau ada skot2 area kl nk join skali, jom la. kami akan book tiket pada 10/5 ni, so better inform awai2, bleh book skali seat dkt2. ;)

Tanpa Nama berkata...

Aku tak dapat dtg ar, sbb kenduri adik bapak aku time tue.. huhu

akimsensei berkata...

Shah, pokrol la.. haha..

7517891 berkata...

wah akim..seronok mengumpat aku....heheh. aku nie mana leh bawak kete..moto boleh la..jom pi konvoi nek moto...heheh

PemerhatiMuda berkata...

agak2 la kan?kerk leh x konvoi g kenduri aku nga motor??hak3....

akimsensei berkata...

abis la motor tu ranap nanti weh.. apa kata kerk blasah je keter baru dila tu, hihi.. kerk ng dila, ada pape kew? muahahaa..

BuRuuj berkata...

akim, ai pun heran skrg ni nape ramai dok kaitkan ai dgn kerk ek? ala...korang nk cakap ape pun, cakaplah...yg tahu hati ai, hanya Tuhan dan ai ajer. kerk tue ai tak tau la. selamat mengesyokkan diri mengkenen-kenenkan ai dgn kerk yer..hahaha...tak memberikan kesan pun kat ai...

akimsensei berkata...

wah.. hihi.. dila, mana nak tau berkesan.. kami hanya mampu berdoa, hanya hgpa empunya diri yg tau xpa.. btw, jgn dok kata, nanti pas ni berkenan kami xtau.. huhu..