ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Sabtu, 18 Julai 2009

News baru lanjutan post kabare......

Salam skot....aku nk gtau korg yg ijan dah selamat jadi ibu pada pkl 11 mlm lebih pd 20/7 baru ni n mendapat cahaya mata lelaki yg amat comel(mcm aku)...skrg ijan dah kluar wad..tp..ank die still ade kat wad sbb msh dlm jagaan doktor...sama2 lah kita doakan ank ijan sihat k n cpt2 kluar.Di sini, aku attach skali ank die...tp kesian..time nie ank die still msk wayar bg oksigen..tp skrg dah tak pkai wayar...cme di tahan sbb kuning...sama2 lah doakan moga ank die dan die cpt sembuh k..


akceli saje je terjah kat sini...dah lama tak jenguk kan...akceli aku ngah menunggu saat2 nak jadi ibu ni...akceli due date aku dah terlepas pon...16/6/2009..tapi lom ade tanda2 lagi anak aku ni nak kuar...agaknye die syok dok kat dalam ni lama2...hehhehe.....skod2 sume tlg la doakan aku ek....hehehe.....pada skod yang dah kawen tapi aku tak dapat g tu harap maaf banyak2....papepon selamat pengantin baru.........


16 ulasan:

kapten berkata...

salam..tahniah la...izzan.. yer...hehe..insyALLAH kitaorg akan doakan....

BuRuuj berkata...

insyaallah...dila pun akan doakan semuanya selamat.

err...nk tanya, betul ke lambatnyer sampai sebulan (16.06-18.07)? kompius dila...fuh...lame gile...kang lemas lak budak tue..

izzan berkata...

opps.. Salah tulis lak..bukan 16/6 tapi 16/7..hehe typing error.

izzan berkata...

opps.. Salah tulis lak..bukan 16/6 tapi 16/7..hehe typing error.

Fatimah Kamsani berkata...

Insyallah aku doakan tok ko jan.. Hope ko n baby slamat..
Anyway xto ko tau x..Tp Einstien pon dok dlm perot mak dia lebih lama dari spatotnyer..
Tp aku xto plak lama tu braper lama..

nUyU3s berkata...

hahah..byk nye akceli...moga2 selamat k...jgn lpe gtau..ahaks..

nUyU3s berkata...

hahah..byk nye akceli...moga2 selamat k...jgn lpe gtau..ahaks..

Tanpa Nama berkata...

tahniah jan..selamat jadi ibu..semoga lancar semuanya...

MUST berkata...

tahniah ijan and husband...

MUST berkata...

tahniah jan ngn husband...dah jadi ibu dah ko..semoga ko dan anak cepat2 baik.taking good care yeah...

kapten berkata...

sekalung tahniah ijan....

akimsensei berkata...

tahniah2.. noyu, jgn lupa update nama baby cute ni dlm list anak2 skot okai.. hg pun, jaga diri baik2..

nUyU3s berkata...

kwn2..ank ijan dah kuo wad...n skrg dah ada lam jagaan die...sama2lah doakan mereka sihat k..

akim..nti aku update..wei...aidil lum pat ank lg keR?

nUyU3s berkata...

kwn2..ank ijan dah kuo wad...n skrg dah ada lam jagaan die...sama2lah doakan mereka sihat k..

akim..nti aku update..wei...aidil lum pat ank lg keR?

BuRuuj berkata...

tahniah...dah kuar baby nie, amalkanlah sunnah rasulullah yang harus bagi bayi. semoga semuanya mendapat rahmat dn keberkatan dari Allah...

name baby ade dila tak?
hmm...nur adilah..sodap woo...hihi;)

akimsensei berkata...

dila, nama baby xde nama dila langsung.. tgk kat list anak buah ye.. hehe.. tapi ada huruf f,a,i,l,h laa.. d tu ada kat nama bapaknya.. hehe..