ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Isnin, 7 Disember 2009

Tahniah Cik Mam...

Salam....


Tempat Kejadian : Makmal perhubungan digit

aku terima sms daripada cik mam yang mengatakan isterinya selamat melahirkan bayi lelaki yang bernama Muhammad Alif Ziqri. Alhamdulilah kita dapat lagi seorang anak buah lelaki. Tahniah aku ucapkan kepada Cik Mam...Kat bawah tue gamba cik mam kawen dan anaknya yang baru dilahirkan. Marilah kita doakan semoga anak-anak buah kita menjadi anak yang soleh ameen.

رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِنَا

أُمَّةً مُسْلِمَةً لَكَ

Maksudnya: Ya Tuhan kami, jadikanlah kami berdua orang yang tunduk patuh kepadaMU dan (jadikanlah) di antara anak cucu kami umat yang tunduk patuh kepadaMU.” (Al-Baqarah : 128)




Akhir kata tahniah Cik Mam...Terima kasih atas offer hang. Nanti kalau duit aku dah cukup aku roger hang..hehehe.

sekian terima kasih

mohd rozaini abd rahim

5 ulasan:

akimsensei berkata...

kerk, hg memang baguih.. cikmam offer apa kat hang? calon zaujah ka? wohaaa.. aku keje lah time kenduri nizam tu, aiyok, tapi nak try tukar masuk syif malam.. akan diusahakan.. wohaaa skali lagi..

kapten berkata...

itu rahsia la kim.... mana leh bgtau org...hahaha

akimsensei berkata...

kerk, hg tau x apa tu pokrol? ng aku pun nak berkira ka, hg kan abg.. sehari je, dpt? muahhaha..

izzan berkata...

kerk...hang tak tulis pon tarikh lahir anak cik mam...bagi la detail kit..hehehe....

kapten berkata...

xder la....erm..tue kena tanya cik mam.....