ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 22 Oktober 2009

Sumbangan ikhlas

Salam skot...

Maybe ada yang dah tau berita ni....tapi untuk sesape yang belum tau just nak bgtau yang LT MUDA AHMAD KAMAL (die ni palapes batch husband aku) telah di operate coz menghadapi masalah tulang belakang (slippery disk). berdasarkan emel yang hubby aku terima keadaan die boleh dikatakan teruk jugak la.coz die tokleh bangun terus....banyak jugak la kos untuk biaya bayaran pembedahan die....2 batang besi n 8 bijik screw telah ditanam ke dalam 4 tulang blkg die.2 tulang di atas tulang blkg die yg rosak n 2 tulang di bawah..harga 2 rod tu rm 1000 n screw tu sebijik rm 1000 so jumlah rm 9000.tu blm masuk kos operation lagi...lau tak salah aku jumlah bayaran die dalam rm 15000.batch diorang ade buat kutipan dana la utk die...nak bantu die mana yang patut...so mana la tau kot ade skod yang prihatin nak beri sumbangan boleh la lantik sesape antara skod kite untuk kumpul dana n beri sumbangan kat die......akceli ni je la berita yang aku tau..lau ade yang lebih tau boleh la update kat sini.....k sama2 la kite membantu k....

0 ulasan: