ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Khamis, 22 Oktober 2009

Seorang lagi anak buah...


Salam skod...akceli aku nak khabarkan lagi satu berita gembira...salah seornag skod kite iaitu nuyu @ poches telah selamat melahirkan seorang baby perempuan pada 21/10/2009 jam 3.20ptg ....nama anaknye blm diilhamkan lagi...hehehe....nti aku update semula if die dah bagitau nama anak die...hehhehe...so sama2 la kite mendoakan kesihatan dan nuyu n babynye...huhuhu....

5 ulasan:

akimsensei berkata...

tahniah2 noyu n mann.. wah ijan, copeknye mu update.. haha.. thats great..

kapten berkata...

tahniah la noyu.....hehe...baik ko letak nama anak ko nama rosmiza..hehehkalau dah ada xperla...

akimsensei berkata...

rosmiza ke rafiza kerk? ke amirah ke arissa ke awangiah? mcm2 la hg kerk.. pokrollah..

BuRuuj berkata...

hmm...name lum diilhamkan lg ek? letak 'ilham' lah! hik...hik..;)

Tanpa Nama berkata...

hye..dik..tahniah...akhirnyer 2 org kawan baik aku dh jd ibu...doakan aku slmt yer...