ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Rabu, 19 Ogos 2009

Ramadhan Al-Mubarak

"Ku mengharapkan ramadhan
kali ini penuh makna
agar dapat kulalui dengan sempurna"

Salam Ramadhan sahabatku sekalian,

Saya mohon ampun dan maaf atas segala kata-kata atau perbuatan yang pernah menyinggung hati dan perasaan kalian. Semoga kedatangan ramadhan kali ini dapat menjadikan kita insan yang sabar dan tabah serta hamba yang lebih beriman dan bertaqwa.

~Ukhuwah itu lebih indah apabila bertemu dan berpisah kerana Allah~

Marhaban ya Ramadhan;)

4 ulasan:

akimsensei berkata...

selamat berpuasa tuk all skot.. nti aku try arrange buka puasa sesama bg yg area kl k.. kalau rajin la..

Fatimah Kamsani berkata...

Aku pon nak menggunakan peluang ini utk mohon maaf zahir dan batin dari semua skot2 atas segala perbuatan dan kata2 aku..

MUST berkata...

aku pun wei...mintak maaf lah atas segala kata dan perbuatan lepas aku yang menyakitkan hati korang...selamat berpuasa dan selamat hari raya terus dari aku....

akimsensei berkata...

sama juga.. weh masliza, awainya hg raya.. haha..