ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Rabu, 26 Ogos 2009

Nur Aisyah Arina Binti Aidil Akbar - 13 Ogos 2009

Salam Ramadhan....

Selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh barakah kepada semua skot2 dan pengunjung blog ini..Semoga amal ibadat kita diterima oleh Allah S.W.T sepenuh-penuhnya..

Skot2 smua..aku gak nak bg khabar gembira skit..aidil dah jd seorang AYAH..dah lm dah dia bgtau kat aku tp aku xsempat nak khabarkan..kepada yg dah maklum bgus la, kepada yg belum maklum, nama anak aidil seperti tajuk di atas..aidil ckp anak dia seberat 2.75kg ms lahir hr tu..ni picture yg dia hntr semasa umur anak dia 4 hari....

nampak mcm banyak muka aidil jer..btl x skot?

kepada saper2 yg hendak g melawat aidil n isteri nye, boleh la pergi..jgn lupa sediakan buah tangan gak hehe....

5 ulasan:

akimsensei berkata...

tahniah2 buat aidil & lia.. cayalah arip, aku memang xtau lg.. ni baru tau..

Unknown berkata...

salam..tahniah aidil..hehe..dah jadi bapak hg no..kena lebih berusaha keras!!!hehe..tahniah skali lagi

BuRuuj berkata...

tahniah utk aidil;) hmm...baby girl. skrg nie gh tggu mek nuyu la ek?

nUyU3s berkata...

hehhee..tahniah jugak utk aidil..hehehe..tak sangka kan?hehe...

aiks buuruj...org coming soon...nxt month..doakan bby selamat k..hehhe...

nonat berkata...

wah..aidil dh jadik ayah..
besh..besh!!!
TAHNIAH ek aidil..

smoga jadik ayh yg baek ntok ank2 kamu..
takecare..