ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Ahad, 10 Mei 2009

Jemputan Kenduri Kahwin Faizul Ahmad, 6 Jun 2009 kat Alor Setar, Kedah

Salam Skot semua,

Skot2 sedia..

Aku menerima wakil daripada Faizul Ahmad, yang menjemput kita semua ke kenduri kahwin beliau yang berlangsung di Aloq Setaq, Kedah pada 6hb JUN 2009. Siapa2 yang free, dipersilakan untuk menjadi wakil skot ke sana. Di bawah, email ringkas dan jugak kad kahwin daripada Faizul:

Salam Akim,

Aku dengan ini berbesar hati menjemput hang datang ke kenduri perkahwinan aku..aku nak minta tolong hang forward kan email ni kat sapa2 lagi kawan2 UTM dan PALAPES yang kenal aku ni..yang mana hang boleh forward hang forward kan..aku jemput dan alu-alukan sangat2.

Dari,

Faizul


Roger.


4 ulasan:

nUyU3s berkata...

InsyaAllah...kalau xde aral melintang...tp mcm x dpt je...tp aku try...anyway...slamat pengantin baru utk faizul..hehhee..

akimsensei berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
akimsensei berkata...

kalau dah banyak tapi tu.. memang nak kene pokrol.. hg ni noyu, jgn suka bagi harapan palsu.. miahaha

7517891 berkata...

fauzul...aku nak tapau nasi minyak satu....hantar kat aku pakai pos laju.....okies...