ahlan wasahlan wa anta bilghair skot2 semua! mental mesti kuat..

::aku, kau dan kita

blog ni didedikasikan buat semua skot PALAPES DARAT UTM batch 14 2003/2006, xkira la yang sempat tauliah atau tidak. semoga semua xlost kontek dan sentiasa keep in touch.

Selasa, 26 Mei 2009

Jemputan Kahwin Herlinda Askar Melayu, 13 Jun 2009 di Tanjung Piandang, Perak

Salam Skot semua..

Aku menerima wakil dari Herlinda (Askar Melayu), beliau menjemput semua skot ke majlis perkahwinan beliau di Tanjung Piandang, Perak pada 13 JUN ini. Kat bawah ni, alamat rumah kenduri, kad already uploaded.. Berikut email dari Linda, siap suruh bawak cucu lagi tu.. Hiperbolanya..

assalamualaikum skot...mintak hang hebahkan jemputan kenduri aku kepada semua skot2 yang sedia... :) pada 13hb 6 nanti. aku sanding sekali ngan adik aku.. datang lah beramai2.. bawak sekali suami/istri/anak/ tak pun klu yang dah bercucu pun angkut sekali.. tq bah..kat sini ada kad aku ngan plan ke rumah aku sekali.. JEMPUTLAH DATANG...


No 69, Kampung Baru Nelayan,
34250 Tanjung Piandang,
Perak.


5 ulasan:

BuRuuj berkata...

waduh...torkozut den askar melayu dh nk kawen. tahniah...tahniah... nak buat canggini gak laa...tunang sonyap2 tup-tup smpi kad kawen. hehe...

nUyU3s berkata...

perghh...terkezut den bc undangan askar memlayu nie...diam2 nor...tak pe2..hehhehe...

nway..congratulation smmoga kekal ke ank cucu...hehhehe..

PemerhatiMuda berkata...

hehe..buat dila, jgn xbuat hehe..
semua org xsabar nak tngu saper suami dila ni wakakaka...

nuyu..ko aper khabar skrg??

akimsensei berkata...

lindot, mana gambaq kawin hg.. cpt2 post kt sini..

akimsensei berkata...

linda kon o linda kon, mana gambaq kawin? hutg, dpt..